середа, 4 червня 2014 р.

Модуль 5. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме:

1. Можливість візуалізації багатьох процесів, які важко продемонструвати на заняттях;

2. Я ознайомився з формами оцінювання інтернет-ресурсів, зрозумів як навчити учнів оцінювати веб-сайти;

3. Освоїв методику навчання учнів використовувати в своїй роботі правові та етичні норми, пов’язані з використанням інформаційних ресурсів;

4. Нарешті побачив для чого в нашому розділі Вікі прописаний пункт "Педрада" (рояль у кущах таки зіграв :) ).

Звісно, що практичні завдання виконувати набагато легше, аніж теоретично-навчальні (копати завжди легше, аніж проектувати що, де і як копати). Тому всі завдання однаково адекватні витраченим на них зусиллям.

Найкраще сприяння відповідальному, законному та доцільному використанню учнями Інтернету - власний приклад.


Немає коментарів:

Дописати коментар