Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме:
1. Можливість візуалізації багатьох процесів, які важко продемонструвати на заняттях;
2. Я ознайомився з формами оцінювання інтернет-ресурсів, зрозумів як навчити учнів оцінювати веб-сайти;
3. Освоїв методику навчання учнів використовувати в своїй роботі правові та етичні норми, пов’язані з використанням інформаційних ресурсів;
4. Нарешті побачив для чого в нашому розділі Вікі прописаний пункт "Педрада" (рояль у кущах таки зіграв :) ).
Звісно, що практичні завдання виконувати набагато легше, аніж теоретично-навчальні (копати завжди легше, аніж проектувати що, де і як копати). Тому всі завдання однаково адекватні витраченим на них зусиллям.
Найкраще сприяння відповідальному, законному та доцільному використанню учнями Інтернету - власний приклад.
1. Можливість візуалізації багатьох процесів, які важко продемонструвати на заняттях;
2. Я ознайомився з формами оцінювання інтернет-ресурсів, зрозумів як навчити учнів оцінювати веб-сайти;
3. Освоїв методику навчання учнів використовувати в своїй роботі правові та етичні норми, пов’язані з використанням інформаційних ресурсів;
4. Нарешті побачив для чого в нашому розділі Вікі прописаний пункт "Педрада" (рояль у кущах таки зіграв :) ).
Звісно, що практичні завдання виконувати набагато легше, аніж теоретично-навчальні (копати завжди легше, аніж проектувати що, де і як копати). Тому всі завдання однаково адекватні витраченим на них зусиллям.
Найкраще сприяння відповідальному, законному та доцільному використанню учнями Інтернету - власний приклад.
Немає коментарів:
Дописати коментар